Traumai jautri organizacija
Būti Traumai jautria organizacija - nereiškia gydyti. Tai reiškia būti emociškai ir fiziškai saugia, patikima, bendradarbiaujančia, kuriančia pasirinkimo galimybę, įgalinančia organizacija. Traumai jautrioje organizacijoje visi darbuotojai žino kas yra emocinė trauma, kaip ją atpažinti, kaip elgtis pastebėjus, kur kreiptis pagalbos. Visos organizacijoje veikiančios sistemos, visi procesai veikia taip, kad būtų laiku pastebėtos traumuojančios veiklos apraiškos. Komandos narys, jaučiantis diskriminaciją, išgyvenantis slegiančias mintis, įveikiantis sudėtingus gyvenimo etapus yra matomas, sulaukia pagalbos ir palaikymo.
Traumai jautri organizacija veikia taip, kad jos aplinkoje esantis žmogus, nesvarbu kas jis bebūtų- darbuotojas, klientas, svečias, partneris- nepatirtų pakartotinės traumos (angl. re-traumatisation). Patirtis, iššaukianti pakartotinę traumą, neturi atkartoti pirminės. Pakanka ją primenančio nesąmoningo elgesio, garso, kvapo, vaizdo ir trauminės reakcijos atsinaujina keisdamos žmogaus elgesį, aplinkos suvokimą, bendravimą, reikšmingai paveikdamos žmonių fizinę ir emocinę sveikatą. Traumai jautri organizacija turi įsivertinti ir nuolatos tikrinti savo procesus, indikuoti vietas, kurios gali sukelti naujas arba nesąmoningai neigiamai iškelti ankstesnes emocines traumas. Tam reikalingas nuolatinis savęs stebėjimas, organizacijos sąmoningumo didinimas, bendruomenės pažinimas, atsparumo auginimas ir supratimas, kad praeities įvykiai turi didžiulę įtaką šiandieninių įvykių interpretacijai.
Susitikimai
Emocinės traumos pažinimui, pagalbos veiksmų išmokimui, atsparumo didinimui
Atsparumo auginimas
Kultūros ir elgesio pokyčiams, siekiant vengti emocinės traumos pasikartojimo
Įsivertinimas
Organizacijos kultūros jautrumo emocinei traumai pasitikrinimui
Sertifikavimas
Patvirtinimui, kad emocinė sveikata organizacijos kultūroje yra prioritetas
Norite daugiau žinoti apie paslaugas organizacijoms?
Pasidalinkite savo kontaktais ir mes su Jumis susisieksime